Yeni bir diziye başlamak isteyenler,piyasada izlediği diziden artık sıkılanlar,konusu ve oyunculuğu oldukça iyi olan aynı zamanda tüm bölümlerini oturup izleyebileceğim, final yapmasına rağmen fark edemediğim bir dizi arıyorum diyenler için mükemmel bir dizi ile karşınızdayım ''Bates Motel''



Benim de uzun bir dönem fark edemediğim ama izlemeye başladığımda oldukça beğendiğim bir diziyi sizlere kendimce anlatmaya çalışacağım.

Sıradan bir hayat akışında ilerleyen bir aile,babalarının birden bire ölümünün ardından yeni bir hayat kurmak için mücadeleye başlar.Babalarının ölümünden 6 ay sonra sigortadan aldıkları para ile Oregon kasabasında bir motel satın alır, 17 yaşındaki Norman Bates ve Anne Norman.

Onlar için oldukça olumlu bir adım olan bu hamle bir süre sonra büyük bir olayın yaşanmasının da ev sahibi mekanı olur.Öyle ki motelin eski sahibi, satıştan bir süre sonra motele geri döner ve anne Norman'a tecavüz etmeye kalkar.

Bu olaya direnen Norma,eski motel sahibini öldürür.Oğlu ile birlikte bu olayın şokunu yaşadıktan sonra cesetten kurtulmaları gerektiğine inanırlar ve onu bir göle atarlar.

Sonsuza kadar bunu sır olarak saklamaya niyetlenen anne ve çocuk,kasaba şerifinin ve sakinlerinin olayı öğrenmemesi için oldukça büyük bir çaba sarf eder.Doğal yaşamlarını bozmamak içinde yerel bir liseye yazılan Norman için olaylar burada da peşini bırakmaz.


1960 yılında gösterime giren ''Sapık'' filminin de ana karakteri olan Norman Bates'in çocukluk ve gençlik dönemlerini ele alan dizi,gerilimden hoşlananlar için oldukça kaliteli bir yapım.

Dizi 5 sezon üzerinden 39 bölüm olarak yayınlandı.Şimdiki hakları ''Netflix'' üzerinde oradan izleyebilirsiniz.Şimdiden İyi Seyirler.

Oyuncu kadrosunda ise:Vera Farmiga,Freddie Highmore,Max Thieriot,Nestor Carbonell ve Olivia Cooke yer alıyor.


Dizinin ilk tanıtım fragmanı



Dizinin fotoğrafları imbd sitesinden,fragman ise orijinal yapımcısından alınmıştır.


4 Yorumlar

  1. Güzel bir diziye benziyor Netflix listeme ekledim bile, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bates Motel'i ben de yazmıştım çünkü çoook beğenmiştim. Herkes kaldıramıyor ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sert ve gerilimi yüksek bir film.Bu tarzı sevenlerin bir solukta izleyebileceği bir yapım,haklısınız :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski