Filmleri detaylı ele aldığım,izlediğimde aklımda uzun süre kalan filmleri size sunduğum serinin bu bölümdeki konuğu ''Kapışma''

Filmin neresinden başlayacağımı bilmiyorum ama belki de oyuncu kadrosunun zenginliği başlamak  en uygun yer olsa gerek.Brad Pitt,Jason Statham ve Benicio Del Tero'nun merkezde olduğu film, her saniyesinde sizleri gülümsetecek,meraklandıracak bir konuyu ele alıyor.


Brad Pitt'in oldukça farklı bir şekilde karşınıza çıkacağı film, özellikle Jason Statham'ın bugünkü popülaritesini yakalamasına sebep olan başlangıç filmi olarak görülüyor.

Dünya üzerinden en fazla suç izlenen 5 şehirden biri olarak görülen Londra'nın, yer altı dünyasına inmeye hazır mısınız ? Oldukça farklı alanlarla uzmanlaşmış yasa dışı bahis çetelerinin egemen olduğu,insanları öldürmenin oldukça kolay olduğu bu bölgede işler her zamankinden daha karmaşık hale gelmek üzeridir.

Filmde adı ''Türk'' olan Jason Statham,lisansız boks maçlarında ringe çıkacak adamlar yetiştiren bir menajer olurken,Brad Pitt ise Londra'da göçebe hayatı süren çingenelerin lideri konumundadır.

Bu arada Jason Statham'ın ''Türk'' adını nereden aldığını filmin ilk sahnesinde kendisinden duyacaksınız.


Bu kadar farklı noktalarda yaşayan insanların, bir gün kendi çıkarları için bir araya geldiğinde işlerin nasıl çıkmaza sürüklendiğini keyifle izleyeceksiniz.

Filmin yönetmeni dünyanın en çok izlenen filmlerinden biri olan ''Sherlock Holmes''ın da koltuğunda oturan ''Guy Ritchie''.Filmin IMDb puanı ise bana göre düşük olsa da 8.3

İzlediğinizde pişman olmayacağınıza emin olduğum bu filmi izlemek isteyenler için şimdiden iyi seyirler diliyorum.




Filmin fotoğrafları imdb sitesinden alınmıştır.

6 Yorumlar

  1. Film eski ve kült bir film anladığım kadarıyla... İzlemedima ama merak ettim. Özellikle Türk kısmını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2000 yılında vizyona girdi ve kesinlikle şu zamanda çekilen çoğu filmden daha kaliteli.Kesinlikle izlemelisiniz.

      Sil
  2. Seneler önce izlemiştim gerçekten çok iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.Her dönem favori olacak bir yapım.Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  3. Hep orda burda gorurdum afisini ama ertelerdim siradan aksiyon filmi diye, siraya aldim, izlerim artik. Boyle bloglarda okumak daha bi tesvik ediyor beni izlemek icin:) Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemenize sebep olduysa buna çok sevinirim.İyi seyirler diliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski