Tadı damakta kalan ve yıllarca yeri doldurulamayan dizileri tekrardan gündeme getirdiğim bu bölümde ''Yedi Numara'' dizisine biraz göz atacağız.

Kaliteli ve doğal bir dizi nasıl olmalı diye sorulsa kuşkusuz akla ilk gelen dizilerden biri ''Yedi Numara'' olur.Yayınlandığı dönem özellikle 90 kuşağının hafızalarında oldukça olumlu bir şekilde yer eden bu muhteşem dizi tekrar yayınlanmaya başlasa herhalde kimsenin itirazı olmazdı.

Örnek Türk aile figürünü oldukça doğru bir şekilde yıllarca halkımıza gösteren dizi,samimiyetin, kardeşliğin,sevgililik döneminin en güzel örneklerini sunmayı başardı. Trt ekranlarında yayınlanan ve yayınlandığı gün sabırsızlıkla beklenen ''Yedi Numara'' dizisi,piyasada laçkalaşmış,abartılmış ve en önemlisi oldukça çarpık konuları olağan bir şekilde gösteren dizileri gördükçe nasıl bir nimet olduğu yıllar geçtikçe daha iyi anlaşıldı.

İzleme şansı olmamış ve ya yaşı tutmayan gençlerin ne yapıp ne edip tüm bölümlerini baştan sonra izlemesi şart bana göre.Her bölümünde insanların durum ne olursa olsun gerçekten birbirine bağlı bir aile ve arkadaş grubunun üstesinden gelemeyeceği hiçbir şeyin olmadığını ispatlayan dizi,eskiye özlem duyanların da tekrardan göz atması gereken yapımlardan.

Bölümleri aşırı uzun olmayan ama anlattığı hikaye bakımından oldukça kalıcı izler bırakan Yedi Numara dizisini keşke tekrar başlasa dediğim diziler arasına koyarak sizlere sunmak istedim.

Aranızda mutlaka izlemiş olan ve konunun başlığını görünce hemen bir kaç sahnesini hatırlayacaklar olacaktır,işte ben o kesimi şanslı sayıyor bir başka bölümde görüşmek üzere diyorum.

Sağlıcakla Kalın.


Fotoğraf kaynak sitesi -  https://www.imdb.com/title/tt0992966/

15 Yorumlar

  1. Ben izlememiştim trt1 e eskiden beri sebebini bilmediğim bir uyuzluğum yüzünden.Lakin diziyi biliyorum sağlam dizilerden 80'leri de 360 tv de yayınlandığından beri izliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemelisin.Kanaldan bağımsız düşünün belki de Trt'nin en iyi dizisi :)

      Sil
  2. Rahmetli anneannem aklıma geldi. Çok severdi bu diziyi.

    YanıtlaSil
  3. Keşke yeniden başlasa
    7 numara,bizimkiler,süper baba.......

    YanıtlaSil
  4. Yaa evet keşke yeniden yayınlansa, Aşk-ı Memnu'yu her yaz görmekten artık içim çıktı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çarpık aile dizileri artık bu dizilerin önüne geçti.Üzüldüğüm nokta da bu maalesef.

      Sil
  5. Yedi numara çok sevilen dizilerden.Bilmiyorum neden, ben sevemedim ve o yüzden izlemedim pek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki sizin tarzınıza uymamış ve bu oldukça olağan bir hak,saygı duyuyorum.

      Sil
  6. ah keşkeeeee
    Nerde o günlerrr hey gidi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle,eskilerin tadı her yeni günde daha da özlemle hatırlanıyor.

      Sil
  7. Baştan sona izleme fikri çok cezbedici. Belki yazın günde birkaç bölüm izleyerek tatilimi güzelleştiririm. Öneri için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski