Her zaman kötü projeler üretecek değiliz ya dimi.Çok iyi senaryolarımız,kurgularımızın olduğu oldukça başarılı dizilerimiz de oldu.Bu satırları okurken zaten başlıca iyi diziler hemen aklınıza gelmiştir.Bu başlığın altında,başrol olmadığı halde başrolleri kıskandıracak kadar ilgi gören,akılda kalan yan karakterlere göz atacağız.Hazırsanız başlayalım.

LEYLA İLE MECNUN-ERDAL BAKKAL

erdal bakkal

Şüphesiz yakın döneme damga vuran en iyi proje.Finalini başka bir diziden öğrenmek zorunda kalmamız ise işin en kötü tarafı olsa gerek.Yönetmen,senarist ve oyuncu kadrosuyla daha uzun süre bizlerin hafızasında yer edecek ''Leyla ile Mecnun''un bizlere kattığı iki başrol tadında yan karakterlerden ilki ''Erdal Bakkal''.Canlandırdığı kişiliği,kendine has dansı,içimizden biri olması ile Türk dizi tarihinin gördüğü en iyi yan karakterlerden biri olmayı çoktan başardı.


LEYLA İLE MECNUN - İSMAİL ABİ

ismail abi

Serkan Keskin'in hayat verdiği muhteşem bir karakter.Tüm ülkeye ''İsmail Abi'' gibi dostum olsa keşke dedirtecek kadar anlamlı ve doğru bir karakter.İnsanları hüzünlendiren hikayesi,gelmeyecek bir gemiye beklerken ki umut dolu dünyası,parlak kıyafetleri ile bizlerin en sevdiği yan karakterlerden biri oldu.


GENİŞ AİLE - ULVİ


Son dönemde bizleri gülümsetebilen ender projelerden biri.Dizinin içinde öne çıkan birden fazla yan karakter olsa bile,en çok ilgi çeken ve insanların aklından en fazla yer eden ''Ulvi'' karakteri oldu.Saf kalbi,baskın sevgilisi,Cevo'nun sadık dostu izleyici içinde en iyi yan karakterlerden biri oldu.


BEHZAT Ç - ERCÜMENT ÇÖZER


Neden bitti dediğimiz bir diğer proje.Bir Ankara Polisiye'si sloganından,ülkenin polisiyesi kıvamına kadar yükselen,gerçekçi bir hikaye.Neşet Ertaş'ın bol bol anıldığı,kaba,sert ama dobra olan bir dizi.Dizi içi taşlamaları ile uzun süre gündemde kalmaya devam etti.Nejat İşler'in canlandırdığı Ercüment Çözer karakteri ise diziye sonradan dahil olup, keşke ilk bölümden itibaren olsa dedirtecek kadar iyi yan karakterlerden biri oldu.


KUZEY GÜNEY - ALİ GÜNTAN


Bana göre son dönemin en iyi oyuncu performanslarının arkasında yer alan isim ''Rıza Kocaoğlu''.
Muhteşem oyuncu yeteneği,rolüne hazırlanış tarzı,karaktere bürünme ile mesleğinin hakkını veren ender kişilerden biri.Kuzey Güney dizisinde de bu yeteneği konuşturmuş ve unutulmaz yan karakterlerden biri olmayı başarmıştı.


KARDEŞ PAYI - SEZAİ



İşler Güçler ile televizyon dizi sektörüne yeni bir soluk getiren ekip, Kardeş Payı ile çıtayı daha yükseğe çıkardı.Öyle ki dizinin hemen hemen tüm yan karakterleri izleyicilere geçti.Aralarından bana göre en sivrilen ise ''Sezai'' karakteri oldu.Filmin son bölümlerine doğru başrol performansına yakın ön plana çıkması da bunun göstergesi.





Sizin için en iyi yan karakterleri yorum kısmına yazabilirsiniz.Listeyi sizleri sıkmamak adına kısa tuttum, ilerleyen günlerde yeni listelerle daha fazla detaylandıracağım.

14 Yorumlar

  1. Bloğuma yaptığınız ziyaretten dolayı teşekkür ederim .
    Favorim leyla ile mecnun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.Sık sık ziyaret edeceğimden emin olabilirsiniz.Güzel favori.

      Sil
  2. Elinize sağlık. Güzel bir içerik. Bizim ekibin favorisi Sezai:))

    YanıtlaSil
  3. İsmail Abi ile Sezai karakterleri öne çıkıyor benim içinde.Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Türkiye 'ye Erdal Bakkal gibisi gelmemiştir ve gelmeyecektir sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ve iz bırakan bir oyunculuk.Uzun süre bu tip listelerin tepesinde olacaktır haklısınız.Teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil
  5. Harika bir yazı olmuş ve çok doğru😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim :) Teşekkürler görüşünüz için.

      Sil
  6. güzel tespitler... teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. Ben Kardeş Payı'nda Kartal ve Oğuzhan'ı seçerdim. Onlara daha çok gülüyorum ama dediğiniz gibi yan karakter konusunda çok zengin bir dizi Kardeş Payı. Keşke Selçuk Aydemir tekrar dizi yapsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kartal çok iyiydi haklısınız.Normalde her diziden bir karakter almayı hedefliyordum ama Kardeş Payı başka bir nokta olduğu için kendimce öne çıkan 2 karakteri ele aldım.Görüşünüz için çok teşekkür ediyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski