Netflix,dünya çapında ses getirmesine kesin gözüyle baktığı son göz bebeği ''The Witcher'' dan ilk ana fragmanı yayınladı.

1992 yılında meraklıların kitabı ile tanıştığı bu iddialı, yapım daha sonra oyun olarak da insanların beğenisine sunuldu. Netflix ise çoğunluğu kitaba bağlı kalmak şartıyla, sinemavari dokunuşlar ile 8 bölümlük bir mini dizi ile izleyicilerinin karşısına çıkmaya hazırlanıyor.

''Bu dünyada insandan daha tehlikeli bir yaratık yoktur '' sloganı etrafında şekillenecek dizi,
fantastik macera türünü sevenler için unutulmaz bir dizi olması bekleniyor.Gelecek tepkilere göre dizinin sezon sayılarının uzatılması söz konusu da olsa şimdilik kesinleşen 8 bölüm ve 20 Aralık 2019 yılında gösterime gireceği.

Oyuncu kadrosunda ise Henry Cavill,Anya Chalotra,Jodhi May gibi isimler bulunuyor.

7 Yorumlar

  1. Mutlaka izleyeceğim aşırı merak ettimm :)

    YanıtlaSil
  2. İyi dizi tavsiyesi arıyordum, not aldım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yaradıysa ne mutlu.İyi Seyirler :)

      Sil
  3. Çok sık gördüğüm bir dizi, kitabını okumadım ama diziyi merak ediyorum. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aşırı merak ediyorum.Chernobly'nin mini dizi ile yakaladığı başarıyı bekliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski