Bir kaç ay önce adaylığı açıklandığında burada paylaşım atarak Emmy Ödülünü sizce kazanabilir mi diye sorduğum Haluk Bilginer, Şahsiyet dizisinde ki rolü ile göğsümüzü kabartmayı başardı.

O yazımda da lobi çalışmasına kurban gitmezse diğer adayların önünde gördüğüm usta oyuncu bu ödülü alarak dünya çapında oyuncu olduğunu bir kez daha tescilledi.

47.cisi düzenlenen Uluslararası Emmy Ödüllerinde ''En İyi Erkek Oyuncu'' ödülünü alan Haluk Bilginer'i bir kez daha kutluyor,ödül töreninde yaptığı konuşma ile sizleri baş başa bırakıyorum.


9 Yorumlar

  1. Şahaneydi, yürekten tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle.Ülkemiz için oldukça önemli bir anlam taşıyor.

      Sil
  2. Bu sabah görünce gurur duydum gerçekten. Sonuna kadar hak ediyor özellikle Şahsiyet ile. İzlediğim en güzel dizilerden biriydi. Normalde ünlülerle fotoğraf çekinme gibi bir çabam olmadı hiç ama Haluk Bilginer'i görsem vir fotoğrafımız olsun isterdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ünlü seçmem gerekirse Haluk Bilginer olurdu diyorsunuz yani oldukça kaliteli bir seçim yapmışsınız :)

      Sil
  3. Müthiş!! Bravo Haluk Bilginer.. yaptığı her işte çok iyi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tartışmasız en iyi oyuncularımızdan biri.

      Sil
  4. haluk bilgineri tebrik ederim,iyi iş başarmış.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Yorumunuz için teşekkürlerimi sunuyorum.

      Sil
  5. Şahaneydi, gururumuz oldu gerçekten :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski