İlk 4 sezonunu büyük bir keyifle izlediğim dizi,ondan sonra yayınlanan 5 sezon boyunca benim ve genel izleyici kitlesinin beğenisini alamamıştı.Reytinglerin oldukça düşük seviyelere geldiği zaten artık bilinen bir gerçek.Konusu her ne kadar tipik olsa bile ilk sezonlarda insanları ekran başına bağlayacak kadar iyi iş çıkarmışlardı.''Negan'' karakteri ile reytingi geri kazanma çabası da pek işe yaramadı.Büyük isimlerden hemen hemen hepsi diziden ayrılınca artık final yapma zamanı geliyor diye düşündüm.Hakkını yememek gerek bir inat ile 10.sezona giriyorlar ve bana göre artık bu final sezonu.Beklentim olmasa bile,yönetmenden gelen bir açıklama izleyicilerde merak uyandırdı.

Yönetmen- Greg Nicotero açıklamasında;''10.sezonun ilk ikisini ben yönettim.Bölümlerin gerçekten çok havalı olduğunu söyleyebilirim.Yayınlanması için sabırsızlanıyorum.''

Son açıklaması ise;''10.sezonun ilk 3.dakikası şimdiye kadar yaptığımız hiçbir şeye benzemiyor.Öyle ki ilk 30 saniyeyi izlerken yanlışlıkla farklı bir dizi için ekran başına geçtiğinizi zannedeceksiniz''.

Bu açıklamalar büyük olasılık merakı katlamak ve kaybedilen reytinglerin en azından bir bölümünü geri kazanmak için bir çalışma olabilir ama yine de bekleyip görelim.10.sezon ilk bölüm Amerika yayını 6 Ekim'de olacak.Türkiye yayını 1 gün sonra FX Türkiye kanalında. 


GÜNCEL BİLGİ:  Ebrar arkadaşımızın uyarısı ile 11.sezon için de onay aldığını bildirdi.The Walking Dead son sezonu olarak düşünülen 10.sezonu bu haberin ardından bir süre daha sürmesi kesinleşti.


            

15 Yorumlar

  1. Blogun hayırlı olsun 😊🤚

    YanıtlaSil
  2. Merhaba yeni bloğunuz hayırlı olsun. Takibinize dönüş sağladım. The Walking Dead heyecanla takip ettiğim bir dizi. Bu sezonu hakkında sizden bilgi almış olduk. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim geri dönüşün sağladığınız için ve içeriğime yorum yaptığınız için

      Sil
  3. Ben hiç izlemedim walking dead.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sezonlar için kesinlikle izlemeni tavsiye ederim ama son sezonlara doğru giderek kötüleştiğini de söylemeden edemeyeceğim.Teşekkür ederim yorumun için

      Sil
  4. Merhaba, takibe almıştım ama yorum yapamadım. Bloğunuz hayırlı ve bol okurlu olsun :) The walking dead favori dizim bu arada 11.sezon onayını aldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunla katkıda bulunduğun için.Bu konu ile ilgili ek bilgi için çok teşekkürler yakın zamanda güncellemem gerekecek o halde konuyu.Kendinize İyi Bakın.

      Sil
  5. Merhaba. Bir TWD fanı olarak yazıyorum bu yorumu... Öncelikle ben Walking Dead evrenini çok seviyorum. Evet, dizi 11. sezon onayı #aldı. Bence dizi çok ama çok güzel gidiyor. The Walking Dead birse bile Fear The Walking Dead kolay kolay bitmez. Ayrıca #Negan diziye oldukça renk kattı.

    10. sezonun ilk sahnelerinde farklı bir dizi izliyormuş hissi verilecek derken The 100 dizisine gönderme yapıldı sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 Ekimde gösterime giren sezonun ilk bölümünü izleme şansına ne yazık ki sahip olamadım.Twd konusunda benden çok daha fazla bilgi ve yoruma sahip olduğunuza eminim.Açıklamadan anladığım 9 sezon boyunca yapılan girişlerin aksine çok farklı bir uç nokta yakalamaya çalıştıkları çıkıyor bana göre.Siz izlemişsiniz ve farklı bir bölüm hissi yaratmaktan sonra daha çok gönderme var sanırım.Diziyi izledikten sonra daha detaylı bir yorum yapabilirim,yorumun için çok teşekkürler bu arada oldukça zengin ve detaylı bir yorum

      Sil
  6. Yorum yapan arkadaşlarımızdan biri mi hmmm neyse ama bir twd fanı buldum yukarıdaki yorumlardan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O an fark etmedim ama haklısın ismini ya da blogunun linkini koymam gerekiyordu.Onu düzeltiyorum hemen bu seni kırdıysa kusura bakma ama önemli bir detay olarak düşünmedim o an. Sağlıcakla Kal.

      Sil
    2. Hiç önemli değil düzeltmeye gerek yok gerçekten :) kırılınır mı böyle bir şeye hiç şaka yapıyordum yani twd fanı olan biri buldum yorumlara bakarken sevindim sonra, öylesine söyledim yani sohbet amaçlı :)) güncelleme için teşekkürler ayrıca sen de sağlıcakla kal :))

      Sil
    3. Olsun yine de olması gereken buydu.Geç de olsa düzeltmem gerekiyordu.Kendine iyi bak,anlayışın için teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski