Web site konularına düşkün biriyim.Zamanımın çoğunu bilgisayar karşısında geçirirken, kendini geliştirmeye çalışan bu işin profesyonel tarafında yer almak isteyen ve bunun için çabalayan biriyim.Film,dizi,kitap ve oyun gibi herkesin dikkati çeken ve benim de ilgi alanıma giren konular hakkında insanların hoşuna gidecek paylaşımlar yapmaya çaba gösteriyorum.Maddi kaygılardan daha çok hobi olarak başladığım bu yolda umarım işinize yarayacak bilgileri sizlere sunabilirim.Herhangi öneri,şikayet,destek gibi konularda bana ulaşmak isterseniz ana sayfada yer alan iletişim kanalından bana e-mail gönderebilirsiniz.

Not:Başka sitelerden aldığım bazı resim,içeriklerde kaynak belirtmeden asla paylaşım yapmıyorum.Telif hakkı kurallarına özen göstermeye çalışıyorum.Yine de telif hakkına yol açtığını düşündüğünüz paylaşımları bana iletişim panelinden iletebilirsiniz.Haklı gerekçeler sunulduğu takdirde 72 saat içerisinde paylaşımı sitemden kaldıracağım,


Sitemde güzel vakit geçirmenizi diliyorum.



6 Yorumlar

  1. Yaptığınız iş hem uğraş gerektirici hem de çok zor. Blog yazmak bir sanattır.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.Çabamın fark edilip takdir edilmesi moral oldu.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar.
    2007 yılından beri blog dünyasının içindeyim. "Blogcu.com" platformunda başlayan blog süreci Google'nin Blogger'i ile devam etmektedir. Blog yazmak ve blogları güncel tutmak çok zor bir iştir. Her gün ya da mutlaka gün aşırı blog sayfası ile bir çocuk gibi ilgilenmek gerekir. Ne yalan söyleyeyim ben biraz yoruldum. Sayfanızı inceledim, çok güzel ve yararlı bir blog sayfası olarak gördüm. Cenab-ı Hakk, emeğinizi zayi etmesin, başarılar dilerim.
    Selam ve muhabbetlerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımda aldığım en anlamlı yorumlardan birini gönderdiğiniz için size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.12 yıldır blog dünyasında kalabilmek büyük bir özveri.Görüşleriniz ve eleştirileriniz benim için çok önemli ve dikkate alacağımdan şüpheniz olmasın.Sağlıcakla Kalın.

      Sil
  4. uzun yıllar önce başladım ben de blog yazmaya. zaman zaman guncelleyemedım bazen sık girdim v.s. ama hi.bir zaman kopmadım. sosyal medya platformu genişlese de hiçbiri bloglara harcanan emek ve zamanın yerini tutamaz. çok güzel bir sayfanız var takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger'ı geç keşfeden biri olarak daha önce keşfetmeliydim diyorum kendime.Uzun yıllarını bu işe ayırmış birinden olumlu bir tepki almak beni oldukça mutlu etti.Çok teşekkür ederim,moral oldunuz :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski