Öncelikle bu paylaşım aracılığı ile yeni yılınızı kutluyorum.Sevdikleriniz ile mutlu ve huzurlu bir sene diliyorum.

Şimdi de yılbaşı gecesini evde geçirenlerin en çok izlediği üç programa geçelim.




- O Ses Türkiye - Yılbaşı Özel

Tv 8'in uzun yıllardır sürdürdüğü ve her sezonunda izleyiciyi yakalamayı başardığı O Ses Türkiye yılbaşı gecesi en fazla izlenen program olmayı başardı.

Ünlü isimlerin performanslarını sergilediği gece,izleyicilerin de favorisi oldu.

- Fox Ana Haber

Tartışmasız diğer haber programı ile kıyasa bile girmeyecek kadar yüksek reyting oranlarına sahip Fox Ana Haber, yılbaşı gecesine girerken de en fazla izlenen 2.program olmayı başardı.


- Çok Güzel Hareketler 2 - Yılbaşı Özel

Yıllar önce başlatılan ve günümüzde oldukça ünlü olan çoğu oyuncunun çıkış noktası olan ''Çok Güzel Hareketler Bunlar'', yeni yüzler ile bu işi devam ettiriyor.

BKM oyuncuları tarafından sunulan gösteri normal gününde de reytinglerde zirveyi zorlayan programlardan biriydi ve bunu Yılbaşı Özel programı ile sürdürmeyi başardı.

Televizyon izlemek çoğu insanımız için Yılbaşı da olsa vazgeçilmez unsurdur.Buna uygun programlar,ünlü isimler ile televizyonlar bu güne özel anlam yükler.Her ne kadar geçmiş yılbaşılara göre program sayısı az olsa da izlenilecek bir şeylerin sunulması güzel oldu.

Tekrardan sağlıklı,huzurlu bir yıl diliyorum.

4 Yorumlar

  1. Biz de ÇGH'i izledik ama kaliteyi biraz düşük buldum

    YanıtlaSil
  2. 'Çok Güzel Hareketler 2' izledim.

    YanıtlaSil
  3. En güzeli O ses Türkiye idi. Ondan başka iyi programa rastlamadım :(

    YanıtlaSil
  4. Hiçbir kanalı izlemedim.
    Artık TV programlarından çok uzaklaştım.
    Samimiyet ve kalitenin bir süre sonra düşmeye başladığını düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski