Bir çok başarılı kadın oyuncunun ön plana çıktığı,efsane haline dönüştüğü film performanslarına baktığımız bu listenin final bölümüne geldik.

Finale doğru giderken oldukça muazzam performanslar göreceksiniz.

Helena Bonham Carter - Fight Club



Ne kadar izlesek de aynı tadı veren filmlerden biri olan ''Dövüş Kulübü''nün içinde muazzam performanslar çıktı.Bu performanslardan biri de Helena Bonham Carter oldu.Bu film ile dünya çapında büyük bir hayran kitlesi yakalayan oyuncu bu listede yerini aldı.

Nicole Kidman - The Hours



Hollywood'un en tanınan kadın oyuncularından Nicole Kidman da bu listede kendine yer buluyor.Özellikle bir kaç filmde oyunculuk anlamında zirveyi gören başarılı oyuncu,Saatler filmi ile bu performansını oscarla taçlandırdı.

Keira Knightley -  Pride and Prejudice


Mütevazi kişiliği ile her zaman gözde oyunculardan biri olan Keira'da Aşk ve Gurur filmindeki performansı ile bu listede yerini alıyor.Karayip Korsanları,Yıldız Savaşları gibi filmlerde de rol alan başarılı oyuncu oscar ödülün en genç yaşta kazanan 3.isim konumunda.

Sandra Bullock - While You Were Sleeping


Her zaman kaliteli yapımlarda yer aldığı için oldukça seçici bir karaktere sahip olduğu söylenen Sandra Bullock,performans anlamında da çoğu oyuncunun önünde.Kült olmuş en az 3-4 filmde gösterdiği performansı ile tanınan yıldızın çıkış noktası olarak görülen ve şu an ki popülaritesine ulaşmasının ilk adımı görülen ''Sen Uyurken'' filmi ile bu listede yerini alıyor.

Harley Quinn - Joker


Joker'in sevgilisi aynı zamanda milyonlarca hayranı olan son dönemin en gözde kadın oyuncusu Harley Quinn,benim listemin de zirvesinde yer alan kadın oyuncu oldu.İnanılmaz bir performans gösterdiği Joker filmindeki etkisi tüm dünyayı etkilerken oyuncunun bir daha bu performansın üzerine çıkacak bir proje ile buluşacak mı merak ediyorum.

Bu liste uzun uzun sürer gider.Bana göre öne çıkan,hatırladıklarıma yer vermeye gayret ettim.Sizde izlerken izlediğiniz,bu nasıl oyunculuk dediğiniz isimleri yorum kısmına iletebilirsiniz.

Kaynak - Fotoğraflar https://www.imdb.com/ sitesinden alınmıştır.




4 Yorumlar

  1. Yazıyı görünce acaba Sandra Bullock var mıdır dedim ki, bazı fikirler ortak oluyormuş demek ki.
    Sandra Bullock gerçekten benim için çok çok başarılı bir aktor. Hatta dün Oceans 8 filmini izledim, Rihanna da oynamış hatta. Kesinlikle bir efsane olmuştu. Keza çoğu filmi de benim için öyle.
    Kidman için çok bir şey demeye gerek yok sanırım.
    Liste müthiş özetle...

    YanıtlaSil
  2. Sandra Bullock en sevdiklerinden birisidir.Benim icin Adrien Brody ilk sirada yer aliyor :)

    YanıtlaSil
  3. Helena Bonham Carter gerçekten tarzı olan bir oyuncu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski