Yeni yıla girmeye sayılı günler kala sinema sektörü 2019'un son kurşunlarını atmaya başlıyor.Yerli ve yabancı sinema sektörü yeni yılın son günlerinde izleyicilerin dikkatini çekmek için oldukça iddialı bazı yapımlarla karşımıza çıkıyor.Gelin bu yılın son zamanlarında gösterime girecek filmlerden öne çıkan 4 filmine kısaca bir göz atalım.

Star Wars: Skywalker'ın Yükselişi

Vizyon Tarihi - 20 Aralık 2019


Tartışmasız olarak yılın son günlerinde vizyona girecek filmler arasında en iddialısı ''Star Wars''.

Dünyanın en çok bilinen serilerine sahip Star Wars, bu beklentilerin üzerine uzun bir çekim sürecinden sonra Skywalker'in Yükselişi'ni hazır hale getirme.Tüm dünya ile aynı günde ülkemiz sinemalarında yer alacak film bakalım beklentiye değecek mi ?

Şuursuz Aşk

Vizyon Tarihi - 20 Aralık 2019


Yerli yapımlar içerisinde benim en çok ilgimi çeken film ise ''Şuursuz Aşk'' oldu.

Şeytan tüyü olduğuna inandığım İsmail Hacıoğlu yine iddialı bir yapımda yer alıyor.Ayla,Kabadayı, Sınav gibi kült olmuş Türk filmlerinin hepsinde rol almış başarılı oyuncu sinema filmlerinde oldukça iyi izlenme sayılarında başrol oldu.Diğer isim ise şu an Hercai dizisi ile tüm ülkenin yüzünü ezbere bildiği Ebru Şahin var.Dram ağırlıklı olacak film umarım beni yanıltmaz.

Skandal

Vizyon Tarihi: 20/12/2019



En sevdiğim tür olarak biyografi filmlerine ciddi bir örnek  '' Skandal ''

İnsanların hayatlarını derinlemesine işleyen ve uç noktalardan en dibe kadar oldukça gerçekçi şekilde yansıtılan biyografik filmler her zaman favorim olmuştur.Bu filmin ilk tanıtım fragmanından sonra da benim zevkime hitap ettiğine inandım.Daha sonra ki gelişmelerin ardından ise iyice emin oldum diyebilirim. Başrol kadrosunda Charlize Theron, Nicole Kidman, Margot Robbie isimlerini de görünce bu film izlemezsem olmaz seviyesine ulaştı.Eğer bu tarz filmlerden hoşlanıyorsanız bir kaç saatinizi Skandal filmine ayırın derim.

Paranormal Chat

Vizyon Tarihi: 20/12/2019


Kendimce öne çıkan 4 filmi sizlere sunduğum bu listede son film ise ''Paranormal Chat''

İsmi, konusu hakkında oldukça net bir fikir verse bile ana hatlarını ve detaylar hakkında çok fazla bilgiye erişemediğim için izlemeden yorum yapabileceğim bir tarafı yok.Korku yerine gerilimin daha yüksek,insan kontrolünün ve zeka kavramının oldukça yoğun işleneceğini düşündüğüm film,gerilim filmleri izlerim ben ya diyenler için burada bir öneri olarak dursun.

2019 ve 2020 yılında vizyona girecek tüm filmleri takip etmek için ise https://www.fragmanlarizle.com/ sayfamı takibe almanızı öneririm.Şimdiden İyi Seyirler.



3 Yorumlar

  1. Star Wars dışındakileri duymamıştım. Sayende öğrendim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. İçinde aşk maşk geçen şeyleri çok sevmiyorum ama bu Şuursuz Aşk çok sevilecek bir filme benziyor. Vizyona 3 kalmış! Aklımda kesinlikle gidip izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Star Wars serisini çok severim ama en son filmi o kadar kötüydü ki yeni bir film için heyecanlanamıyorum. Skandal'ın kadrosu müthiş. Film berbat olsa bile üç başrol oyuncusu için izlenir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski