Uzun zamandır fragmanları dönen ya da daha az reklamla tanıtılmaya çalışan filmlerden 7 tanesi bu hafta sonu izleyicilerle buluşacak.

Gösterime girecek filmlerden sadece 1 tanesi yerli yapım olmakla beraber bu hafta sonu genellikle yabancı filmlerin gösterimleri olacak.Şimdi bu hafta vizyona girecek filmlere bir bakalım.

- Mucize 2

Mahsun Kırmızıgül'ün yazıp yönettiği ve 4 yıl önce yayınlanan ''Mucize'' filminin devamı olan yapım bu haftanın öne çıkan filmi olarak görülüyor.

- Uzun Kız

2.Dünya Savaşı'nın tüm zorluklarına rağmen yeni bir hayat kurma mücadelesine girmiş iki kadının hayatı konu ediliyor.2020'de Rusya'nın oscar adayı da seçilen film izlenmeye değer.

- Balon Bilotları

1862 yılında gerçekleşen ve tarihin o ana kadar denemeye kalkmadığı bir olayı ele alan film de bu hafta sonu izleyicilerle buluşacak.Sıcak hava balonu ile rekor sayılan bir yüksekliğe çıkmak için yapılan hazırlıkları ve sonuçlarını gösteren film güçlü oyuncu kadrosu ile öne çıkıyor

- Addams Ailesi

Birden fazla kez uyarlaması yapılan meşhur Addams ailesinin son versiyonu.Yönetmen koltuğunda Conrad Vernon ve Greg Tiernan bulunuyor.

- Kahraman Balık

Animasyon sektörünün yeni yıla girmeden sunduğu ''Kahraman Balık'' filmi de çocuklarınız ile bir plan yapıyorsanız sizin için iyi bir tercih olacaktır.

- Rahibenin Laneti

Korku ve gerilim filmi tutkunları için ise Rahibenin Laneti bu hafta sonu beklentileri karşılamaya aday olarak geliyor.Hayatını değiştirmek ve yaşadığı yerden daha iyi bir yere taşınmak isteyen bir kızın rahibenin ruhu tarafından bulunduğu evde kalması isteniyor ve bunun için oldukça acımasız davranacak.

- Alev Almış Bir Genç Kızın Portresi

Tam anlamıyla Fransız sineması ürünü film de bu hafta sonu vizyona girecek filmlerden biri.Asla istemediği ama mecbur olduğu bir evliliğe doğru giden Heloise ile onun portresini gizli yollarla çizmeye başlayan ve bunu yavaş yavaş Marianne'nin arasından oluşacak aşk ele alınıyor.




6 Yorumlar

  1. içlerinde beni sinemaya gitmeye ikna edecek tek film uzun kız oldu sanırım ...

    YanıtlaSil
  2. Güncel filmleri takip edemiyorum son zamanlarda, sayende öğrendim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.Güzel bir hafta sonu diliyorum :)

      Sil
  3. Balon bilotlarını merak ettim, teşekkürler..
    Bir süredir takipteyim blogunuzu,faydalı tavsiyeler veriyorsunuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel görüşleriniz için.İyi seyirler diliyorum güzel film olacağını düşünüyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski