2019 yılına veda etmemize sayılı günler kala geride bıraktığımız aylarda izleyicilerden geçerli not alan,izlenme sayıları epey yüksek olan 8 dizisini sizler için 2 bölümde bir araya getirmeye gayret ettim.Gerek sosyal ağ etkileşimleri gerekse dünya çapında popülerliğini oldukça arttıran 8 diziyi zirveye doğru yavaş yavaş giderek size aktaracağım.

8.Sıra - BARRY

Komedi dozu oldukça yüksek olan Barry dizisi,uzun bir dönem askerlik yaptıktan sonra normal hayatına dönüş yapan ama birden bire kendini Los Angeles Tiyatrosunda bulması ile başlayan eğlenceli hikaye listemde 8. sırada olmayı başardı.



7.Sıra - GLOW

Netflix'in kendi kalıplarını da yıktığının göstergesi dizilerinden birisi ''Glow'' da 2019 yılında adında oldukça sık şekilde bahsedilmeyi başardı. Bizleri 80'li yıllara götüren dizi,işini kaybeden ve tekrardan çıkış noktası arayışına girmiş Ruth Wilder'ın, kadın güreşi arenasındaki mücadelesi izleyicilere oldukça iyi aktarılıyor.



6.Sıra - SUCCESSION

Sadece benim değil çoğu insanın da listesinde olan harika bir dizi ''Succession''. Otoriteler tarafından da 2019 yılının en iyi dram dizisi olarak görülen Succession,New York'da yaşayan ve medya konusunda dünyanın en büyük şirketlerinden birine sahip Logan Roy ve ailesinin yaşadıkları ele alınıyor. Paranın,göz önünde olmanın ve gücün getirdiği zorlukları keyifle izleyeceksiniz.



5.Sıra - RUSSIAN DOLL

Sıradanlıktan sıkılmış insanlar için oldukça ilgi çeken bir yapım ''Russian Doll''. Bir insan kaç kere ölür ve kaç kere dirilir ? soruları arasında oluşturulan amansız bir hikaye.Oldukça normal bir parti gibi görülen ama aslında Nadia için hayatının en esrarengiz olaylarını başlatacak geceye gitmeye hazır olun.Partinin ilerleyen saatlerinde hayatını kaybeden Nadia belirli bir süreden sonra yine aynı partinin içinde uyanır.Bu belirli aralıklarla devam etmeye başlar.Nadia'nın o partiden kurtulması gerekecektir ama bu sandığınızdan çok daha zor bir evre.Şiddetle tavsiyemdir.



Zirveye ulaşacağımız son 4 dizi ile yakın zamanda görüşmek üzere.İzlediğiniz diziler varsa ya da izlemek istediğiniz diziler bunu yorum kısmında dile getirirseniz mutlu olurum.

Sağlıcakla Kalın.

3 Yorumlar

  1. Russian Doll'u burada görünce hatırladım. Merak etmiştim, bakacaktım; ama çıkmış aklımdan. Yazı için teşekkürler o halde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim,kesinliklikle izlemenizi öneririm.

      Sil
  2. İzlemediğim eskilerden o kadar iyi diziler var ki bunlara sıra gelmesi için on yıl geçmesi gerek :-) Bir de aldığım karar sonucunda tamamen bitmiş diziler dışındakileri izlemiyorum. Dizilerin aylarca ara vermesi hoşuma gitmiyor. Ben bölümleri arka arkaya izleyip diziyi kısa sürede bitirmeyi seviyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski