Her kesime hitap ettiğine inandığım ''Ufaklık'' filmini biraz detaylı anlatmaya çalışacağım.

Yakın dönemin en büyük trajedilerinden biri,dünya çapında kitlesel olarak en fazla insanın etkilendiği 2.Dünya Savaşı'nın içinden çıkmış umut dolu bir hikaye.Çarpışmaların en yoğun olduğu yıllarda babasının geri dönmesini dileyen ufak bir çocuğun öyküsü.

8 yaşındaki ''Ufaklık'' etrafında ölen ve üzülen insanları gördükçe babasının savaştan sağ dönüp dönemeyeceği konusunda endişesi artar.Bu endişe o kadar güçlü olmaya başlar ki babasının cepheden geri dönmesi için o küçük bedeni ile inanılmaz büyük adımlar atmaya başlar.İki farklı düşman cephenin ortasında bile tüm askerleri gülümsetmeyi başaran bu ufaklık,savaşın o karanlık yüzünün içinden çıkabilecek en aydınlık mesajları veriyor.

Bir umudun peşine takılan bu çocuğun gözünden,dünyanın en trajik yıllarını kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum.

Yönetmen - Alejandro Monteverde

Oyuncular - Kevin James,Emily Watson,Ted Levine

8 Yorumlar

  1. Bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.Keyifli izlemeler diliyorum.

      Sil
  2. Güzel bir inceleme olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Inceleme konusunda inanılmaz donanımlı olmanız bir yana sayfanız da çok kaliteli.
    Özellikle blog sayfanıza gelip inceleme yaptığımı, ancak bazen yorum için fırsat bulamadığımı itiraf etmeliyim. Blog sayfanız uzun ömürlü olur inşallah, biz çok keyif alıyoruz, siz de keyifle kalın.

    Konudan da sapmış olmak istemem, konusu çok yürek burkan türden sanırım. Videoya da baktım da.
    Aslında bunlar unuttuğumuz kaygı ve acıların gerçek yüzü. Unutmamamiz gereken...
    Ancak izlemedim. En kısa zamanda izleyip, tekrar sayfanızı rahatsız ederim...
    Selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu oldukça içten yorumunuz bu işe devam etme yönümdeki hissimi daha da kuvvetlendirdi bunun için sonsuz saygılarımı ve şükranlarımı sunuyorum.Hiç kimseden olmayacağı gibi sizden de rahatsız olmayacağımı dile getirerek iyi seyirler diliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski