Hepsi dünyaya derin izler bırakmış,yıllar önce yazdığı kitapları günümüzde hala sevilerek okunan yazarlar.Bu dünyanın kaçınılmaz tek gerçeği olan ölümü tatmadan dudaklarından çıkan son sözleri sizlerle paylaşmak istiyorum.


LEV TOLSTOY

Zatürre hastalığından dolayı hayata gözlerini yuman ünlü yazarın kullandığı son cümle:''Fakat köylüler,köylüler nasıl ölürdü ? ''



GEORGE GORDON BYRON

Yüksek ateşe bağlı olarak oluşan hastalıktan dolayı hayatını kaybeden ünlü yazarın bu dünyaya bıraktığı son cümle ise:''Neşterin neden olduğu ölümler,mızrağındakilerden fazladır.''


OSCAR WİLDE

Dünya çapından en fazla tanınan ve okunan yazarlardan biri olan Wilde'in son cümlesi ise:''Ya duvar kağıdı gidiyor ya da ben.''



VOLFGANG GOETHE

Ani bir kalp krizinden sonra hayata gözlerini yuman yazarın son cümlesi:''Işık! Biraz daha ışık.''


JANE AUSTEN

O dönemde çözümsüz görülen göğüs kanserinden hayatını kaybeden ünlü yazarın son cümlesi ise:''Şu anda istediğim tek şey ölmek.Ölmek dışında hiçbir şey istemiyor.''


HENRY O. GLIDDEN

O dönemin yaygın hastalığı olan siroz yüzünden hayatını kaybeden yazarın son cümlesi:''Yakın ışıkları,eve karanlıkta gitmek istemiyorum.''

VİCTOR HUGO

Sefiller'in yazarı dünyaca ünlü Victor Hugo'nun son cümlesi ise:''Siyah bir ışık görüyorum.''

GOGOL

Rus edebiyatının en ünlü yazarlarından Gogol'un son sözü ise:''Bir merdiven,çabuk bir merdiven getirin.''


Örnekler çoğaltılabilir.Şimdilik 8 ünlü yazarın son cümlelerine değindim.İlerleyen günlerde daha fazlasını sizlere sunacağım.Sizin de bilgi sahibi olduğunuz son sözler var ise yorum kısmına bunu belirtmeyi unutmayın.

Yorum Bırakmak İster Misin ?

Daha yeni Daha eski