Son dönemlerde Türk dizilerine karşı daha olumlu bir tutum takınan Netflix'den, bu gelişimi ispatlarcasına bir hamle olarak ''Atiye'' dizisini izleyenlere sunmaya hazırlanıyor.

Yakın dönemde ismi çok sık söylenmeye başlayan ''Atiye'' dizisi ilk kez yayıncı platform olan Netflix'in resmi kanalından yayınlanan fragmanla resmiyet kazandı.

Topraklarımız üzerinde yapılan kazı incelemeleri sırasında o döneme kadar denk gelinmeyen bir keşif sonrası,hayatı değişen bir ressamı hikayesini ele alacak olan dizi,genç ressamın geçmişi hakkında gizli kalmış sırları ortaya çıkarmak için verdiği mücadeleyi bizlere sunacak.

Oyuncu kadrosunda,Beren Saat,Mehmet Günsürve Metin Akdülger yer alacak.

Atiye dizisi ilk bölümü ile 27 Aralık'ta Netflix ekranlarından izleyiciye sunulacak.


6 Yorumlar

  1. adı nedir diye merak ediyorum
    atiye hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısı olsun.Umarım güzel bir izlenme oranı yakalayabilir.

      Sil
  2. Beren Saatin içinde olan bir yapıma destek vermeme kararı almıştım. Şuanda da izlemeyeceğim şahsen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saygı duyuyorum bu görüşünüze.Teşekkürler yorumunuz için

      Sil
  3. Netflix Türk dizilerini henüz izlemedim ama böyle bir konuya sahip bir kitap okuduğumu hatırlıyorum. Her neyse umarım beklentileri karşılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakan-Muhafız'dan sonra Türk dizilerini yayınlamaya biraz daha vakit ayırdılar.Umarım gerçekten yüksek beklentiye değer.

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski