Yakın zamanda sinema salonlarımıza oldukça iddialı bir film girmiş olacak. Biz Böyleyiz filmi oldukça ünlü ve popüler bir çok oyuncuyu aynı çatı altında toplamayı başarmış kaliteli bir yapım.

Daha önceleri incelemek istediğim ama ancak bugüne nasip olan Biz Böyleyiz analizini filmi izlemeden yapmak biraz zor olsa da neden bu filme gitmeliyim sorusuna cevap verecek kadar kaliteli bir yapım ve oyuncu kadrosu olduğu aşikar.

Berrak Tüzünataç, Engin Öztürk, Şebnem Bozoklu, Özge Özpirinçci, Meriç Aral, Boran Kuzum ve Hümeyra gibi efsaneleşmiş ve yeni dönemin en bilinen simalarının bu projede buluşması beni heyecanlandırdı.

Şartlardan dolayı birbiriyle bağlantısı kopan bir grup arkadaşın hikayesini ele alan filmin galası 12 Ocak Pazar günü yapılacak.Kent Meydanı AVM'de yapılacak gala da oyuncuları da görme şansını elde edebilirsiniz.


4 Yorumlar

  1. Ben bu kadroyu çok beğendim mutlaka izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Reklamını görmüştüm Tv'de, kadro güzel olunca merak ettim filmi de :)

    YanıtlaSil
  3. Şebnem Bozoklu için izleyebilrim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski