Ardı ardına çekilen filmler,iyi ya da kötü şekilde hazırlanmış projeler ile 2019 yılını geride bıraktık.

Oldukça fazla filmin gösterime girdiği 2019 yılında yapılan açıklamalara göre 147 Yerli , 260 Yabancı film izleyiciler buluştu.

Yerli film sayısının az olmasına rağmen toplamda 33.6 Milyon kere izlenerek bu alanda büyük bir izlenme payı elde etti.

Yabancı filmlerin izlenme sayısı ise 25.9 milyon da kaldı.

En çok izlenen yerli film 5.3 Milyon ile 7.Koğuştaki Mucize olurken onu Recep İvedik 6 filmi takip etti.

En çok izlenen yabancı film Joker olurken onu takip eden film Hızlı ve Öfkeli: Hobbs ve Shaw oldu.




4 Yorumlar

  1. Blog aleminin en kötü sinema izleyicisiyim

    YanıtlaSil
  2. Uzun süredir sinemada film izlemedim. Fırsat bulamadığım için evde izlemeyi tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Recep İvedik 6 filminde ne bulmuşlar anlamadım doğrusu :)

    YanıtlaSil
  4. Ben şahanın filmlerini seviyorum. Bence çok güzel.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski