Atiye imdb

Hakan:Muhafız'dan sonra Netflix'in ikinci Türk dizisi Atiye'nin merakla beklenen Imdb puanı belli oldu.

Amerika merkezli ve sineme,dizi sektörünün puanlama anlamında en güvenilir kaynağı Imbd'de yapılan oylama sonucu ''8.00'' olarak belirlendi.

Ülkemizde olumlu-olumsuz bir çok yorum alan,sosyal medyada bir süredir en çok konuşulan konu başlıklarından Atiye dizisinin bu puanı hak edip etmediğine dair yorumlar da hız kesmeden atılmaya başladı.

Kimi puanı fazla bulurken kimileri de puanın yetersiz olduğu görüşünde.15 - 20 yaş olarak belirlenen genç kitle Atiye dizisine en yüksek puanı verenler olurken,30 ve üstü yaş gruplarında Atiye dizisine daha az puan verildiği açıklandı.

İzleme şansını bulanlar için size göre bu puan yeterli mi ? yoksa fazla mı ? Yorumlarsanız memnun olurum.

6 Yorumlar

  1. İzlemedim henüz, merak da etmiyor değilim bu diziyi :))

    YanıtlaSil
  2. Bence yeterli, hatta tam kararında olmuş :))

    YanıtlaSil
  3. izlemedim ama izlemek istiyorum.....

    YanıtlaSil
  4. Henüz izlemedim ama belki abartılmış olabilir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. izledim ve çok beğendim :) Hakan Muhafızdan çook daha iyi ;) Bence 8.00 iyi bir puan ben de o civarda verirdimm

    YanıtlaSil
  6. Henüz izlemediğim için puan hakkında yorum yapamacağım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski