Zirveye gideceğimiz final bölümüne hoş geldiniz.Etkileşim ve üzerine yorumlar anlamında öne çıkan korku filmlerini sizlere sunduğum listeden keyif almanızı umuyor ve hemen listeye geçiyorum.

10 -THE VVITCH - 2015



9.YÜZYILIN FIRTINASI - 1999



8.REC:ÖLÜM ÇIĞLIĞI - 2007



7.CEHENNEME BİR ADIM - 2005



6.SESSİZ TEPE - 2006



5.BLAIR CADISI



4.ŞEYTAN - 1973



3.RİTÜEL - 2019



2.AYİN - 2018



1.CİNNET - 1980



Aralarından izlediğiniz ya da izlemek istediğiniz varsa yorum kısmında bunları belirtin lütfen.

Bir başka listede görüşmek üzere.



















2 Yorumlar

  1. Hiç izleyemem ben korku filmi, psikolojim bozuluyor direk :)

    YanıtlaSil
  2. Korku filmlerini hiç sevmem ama Cinnet'i izlemiştim. Gerçekten mükemmel bir filmdi. Her açıdan çok sevmiştim. Ritüel'in daha yeni bir filmken listede bu kadar üst sıralarda olması da büyük başarı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski