Biraz geçmişe gitmeye ne dersiniz ? Geçmiş demişken 1989 yılına gidiyoruz o kadar da geçmiş sayılmaz.1989 yılında kimi otoritelerin dizi tarihinin en iyi komedisi olarak gördüğü ''Seinfeld'' ile tanışmak ister misiniz ?

Gerçekten gülmeye hasret kaldığımız dönemlerin içinde sağa sola savruluyoruz çoğumuz.En ufak bizi tebessüm ettiren şeylere kutsal anlamlar yükleyecek hale gelmişken,sizi gerçekten dakikalarca güldüreceğine kesinlikle inandığım bir dizi Seinfeld.

Yozlaşmamış bir dünyada başlayan hikaye,ana karakterlerin günlük hayatta karşılaştığımız insanlarla aynı oluşu ile inanılmaz bir doğallık barındırıyor.

4 arkadaşın birbirinden alakasız hayatlarının bir noktada buluşmasını ele alan dizi,her yönüyle bu diziyi daha önce nasıl izlemedim ben ya dedirtecek kalitede.

Diziye soy adını veren Jerry bir komedyendir.Kendi çapında oldukça iyi sayılan bir komedyen ama yalnızca kendi çapında.Bir diğer isim ise George, girdiği her işte çuvallayan,bir insan daha fazla ne kadar kaybedilir diye sorsanız direk işaret edilecek bir figür.Elaine ise bir zamanlar Jerry'nin sevgilisi olarak hayatına girmiş,ayrılmalarına rağmen dost kalabilmiş oldukça güvenilir bir isim.Dizinin bombası ise aynı zamanda Jerry'in komşusu olan Kramer.Kendi evinden daha fazla Jerry'in evinde göreceğiniz Kramer,en çok buzdolabının etrafında dolaşmayı seven saf bir karakter.

Yıllar önce bitmiş olmasına rağmen Emmy ödüllerini zamanında silip süpüren,onlarca kez özel ödüllerle hakkı verilen bu diziye hangi diziyi izliyorsanız izleyin,erteleyip buna yönelmeniz gerçekten sizin adınıza doğru bir karar olacaktır.

Aranızda hala izlememiş olanlar var ise bir an önce başlamalarını şiddetle öneririm.Yüzünüzde sayısız tebessüm oluşacağından eminim.




4 Yorumlar

  1. Bu tanıtım ve içten tavsiyeden sonra izlememek imkansız:)

    YanıtlaSil
  2. Gülmeye ihtiyacım var boyle bir dizi fena olmaz bana

    YanıtlaSil
  3. Diziyi biliyorum ve izlemeyi çok istiyorum ama ne zaman sıra gelir bilmiyorum. Çok fazla güzel dizi var. Bu bir açıdan iyi ama hepsine yetişemediğin için kötü.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeldi baya güldürmüştü beni :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski