Dizi arayışında olanlar ya da ne izlesem diye düşünüp detaylı bir tanıtım isteyen insanlara yönelik tanıtım yaptığım ''Hangi Diziye Başlamalıyım'' köşemde bu sefer ''Homeland'' dizisini sizlere sunmaya gayret edeceğim.

Eğer polisiye,devlet sırları,ajanlık ve gizli operasyonlara karşı bir ilginiz varsa,bu türden dizileri izleyebilirim diyorsanız ''Homeland'' siz yetecektir.

Bu sadece kurgusal bir dizi olarak düşünmeyin. Amerika'nın en kapsamlı ve güçlü birimi ''CIA''
bazı operasyonlarla ilgili bilgileri bu dizinin senaristlere gönderdiği açıklandı.Bu da dizinin resmi kaynaklar ve birimler tarafından yönlendirildiği,bazı bölümlerdeki olayların direk bu kaynaklardan oluşturulduğunu bilmenizi isterim.

Özellikle Amerika - İran arasında geçen soğuk savaş ürünü operasyonların iç dünyasını bu dizide oldukça net şekilde öğrenebileceksiniz.

Dizinin bir sezonu ise Türkiye'de çekilmesi planlanmış.Bunun için gerekli başvurularda yapılmış ancak dizinin içeriği uygun görülmediği için bu başvuru reddedilmiş.

Orta Doğu'nun ne gibi operasyonlara maruz kaldığını,arka planlarda yapılan büyük ve kanlı planları öğrenmek istiyorsanız bu diziyi sizlere öneriyorum.

2011'de yayınlanmaya başlayan dizi hala devam ediyor.İzleyebileceğiniz oldukça bölüm biriktiği için uzun bir süre dizi arayışınızı sonlandıracaktır.




2 Yorumlar

  1. Bu aralar tesadüfi bir şekilde kitap ve dizilerde bu türe yöneldim. Homeland da aklımda olsun, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Homeland çok güzeldi ama son sezonu izlemedim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski