Yeni yıla girmemize bir hafta gibi kısa süre kalmışken kendi açımdan 2019'da en etkilendiğim iki filmi sizinle paylaşmak istedim.

Oldukça iyi projelerle uğurladığımız 2019'da öne çıkan 1 yerli,1 yabancı olmak üzere izlediklerim arasında en iyisinin seçimini yaptım.

Sürpriz olarak nitelendirilmeyecek sonuçlar olsa da yıllar sonra belki de bu yazıma dönüp baktığımda bu yılın bende bıraktığı hatıraları tekrar canlandırabilirim.

En İyi Yabancı Film - Joker



Benim için 2019'un en iyi yabancı filmi çoğunuzun da favorisi olan ''Joker'' oldu.

Uzun süredir beklenen ve dünya çapında ilgi ile izleneceği aylar öncesinden belli olan film beklentilerin de üstüne çıkarak gelmiş gelmiş en fazla hasılat eden film olmayı başardı.

En İyi Türk Filmi - 7.Koğuştaki Mucize



Aras Bulut İynemli'nin Türk oyuncuları arasında son dönemin tartışmasız en iyisi olduğunu ispatladığı filmi 7.Koğuştaki Mucize yılın bana göre en iyi filmi olmayı hak etti.

Gerek konusu,gerek oyunculuk performansı ile uzun yıllar boyunca bu tip listelerde adından söz ettireceğine inandığım film hala izlememiş olanlar için büyük kayıp.

Sizin için 2019'da en iyi filmler neler ? Yorum kısmına belirtmeyi unutmayın.

11 Yorumlar

  1. 7, KOĞUŞTAKİ MUCİZE izlemek istiyorum ama ağlamak istyemiyorum o yüzdende izlemiyorum

    YanıtlaSil
  2. Joker henüz izlemediğim ama izlemeyi çok istediğim bir film. 7.Koğuştaki Mucize ise benim için fazla dram. İzleyeceğimi sanmıyorum. Bu tarz filmler psikolojimi bozuyor.

    YanıtlaSil
  3. joker iyiydi evet..
    yerli filmleri nadiren izleyen biri olarak onerinizi eyleme dokecem
    umarim izledigime deger;)

    YanıtlaSil
  4. 7. Koğuştaki Mucize'yi kaçırdım ama mutlaka izlemek istiyorum onu tv ye düşünce artık.

    YanıtlaSil
  5. Jokeri izledim müthişti ama 7. Koğuştaki Mucize'yi ağlamak istemediğimden izlemedim :)

    YanıtlaSil
  6. Emeğinize sağlık.
    Bilgi edinecegimi düşündüğüm, güzel bir blog.
    Sık sık uğrayacağım.
    Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. 7. Koğuştaki Mucize'nin orijinal versiyonunda ağlamadan duramamıştım ki bu uyarlamasının da çok güzel olduğunu duydum fakat izlemeye cesaret edemiyorum hala... Joker'de izleyeceklerim arasında :)

    YanıtlaSil
  8. 7.Koğuştaki Mucize'yi izlemedim henüz. Joker muazzam bir distopyanın beden bulmuş hali gibiydi.

    YanıtlaSil
  9. Joker yıllar önce izlediğim taxidriver gibi bir his verdi. Güzel film tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  10. Joker, çok iyi ve başarılı bulduğum bir filmdi benim de. İnşallah ikincisini de izleme şansımız olur.

    YanıtlaSil
  11. Joker için yorum yapamam ancak İynemli ve oyunculuğu muhteşemdi...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski