Belgesel kavramının ne kadar geniş konuları işlediğini ispatlarcasına,seri haline getirdiğim ''Belgesel Kuşağı''nda yine ilginizi çekeceğinizi düşündüğüm bir yapım ''I Am A Killer'' ile karşınızdayım.

Ben Bir Katilim olarak Türkçe'ye uyarlanan bu belgesel tamamen gerçekleri sunmaya yönelik.Öyle ki bunun için gizli servis kayıtları,polis ve mahkeme sorgularında kayıt altına alınan tüm konuşmalar,
dokümanlara kadar ulaşılmış.

Normal katillerin biraz daha üzerinde şiddetli,olağan durumların biraz daha dışında olan isimleri hedefine alan belgesel,her bölümde bir katilin cinayet öncesi ruh halinden,hapishanedeki son günlerine  kadar oldukça detaylı bir aktarım yapıyor izleyicilere.

Netflix'in konusu gereği oldukça ilgi çeken ve yoğun bir kitle tarafından takip edilen ''I Am A Kıller'' belgeseli,bir insanın neden katil olduğunu,ruh sağlığının önemini,zayıf inançların açabileceği büyük hasarları tüm çıplaklığı ile bizlere sunuyor.

Her bölüm süresi 50 dakikaya yakın olan belgesel serisinin 10 bölümü şu an Netflix kayıtlarında mevcut.

Katil psikolojisini,duygusal çözülmeleri merak edenler için mükemmel bir kaynak olarak sizlerle paylaşıyorum.

İzlemek isteyenler belgesele bu linkten ulaşabilir.


8 Yorumlar

  1. Vayy çok çok ilgimi çekti mutlaka izleyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. İzlediğim belgesellerden memnun kaldım. Bir katili izlemek nasıl olacak bilmiyorum ama sanırım izleyeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha iç psikolojiye yönelik bir belgesel,izlemenizde bence fayda var.İzlerseniz izlenimlerinizi merak ediyorum.İyi Seyirler.

      Sil
  3. 'I Am A Kıller' belgeseli duydum sizin yazı ile biraz daha bilgi sahibi oldum hakkında
    izleyeceğim not aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katkım olduysa ne mutlu.İyi seyirler diliyorum.

      Sil
  4. şuan 2. bölümünü izledim ama merak ettiğim gerçek olaylar mı ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen gerçek olaylar ve psikologların gözlemlerinden oluşturulmuş.İyi seyirler diliyorum

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski