1 yıl içerisinde gösterime giren ve ön plana çıkan 10 filmi sizlere tanıtacağım yeni bir seri ile karşınızdayım.

İlk bölümde 2017 yılını ele alacağım.2017 yılında gösterime giren 10 filmi size beşerli olarak iki bölümde sunmayı planlıyorum

Tamamen şahsi fikirlerimi katarak oluşturduğum bu listede yer alan tüm filmleri izledikten sonra pişman olmayacağınıza eminim.


KAPAN



Korku,komedi,taşlama ve uç fanteziler...Hepsinin bir filme sığdığını düşünün ?

Kapan filmi, tüm bu başlıkları mümkün oldukça yoğun şekilde işleyerek izleyici her dakikasından keyif alma sözü veriyor.

Başrol Oyuncuları: Daniel Kaluuya,Allison Williams

Yönetmen: Jordan Peele

Imdb Puanı:7.7

KUTSAL GEYİĞİN ÖLÜMÜ



Cannes Film Festivalinden ''En İyi Senaryo Ödülü'' ile dönen muhteşem bir film ile devam edelim.

Distopya filmlerinden hoşlanan insanlar için kesinlikle listesine alması gereken film,bedensel şiddet ve mizahı harmanlayan yönetmenin otoriteler tarafından en iyi filmi olarak nitelendiriyor.

Başrol Oyuncuları:Colin Farrel,Nicole Kidman

Yönetmen: Yorgos Lanthimos

Imdb Puanı: 7.5

DAKİKADA KALP ATIŞI 120



Çağımızın en bilinen hastalıklarından biri olan ''Aıds'' konusunu işleyen ilham verici bir film.
Hastalığa karşı büyük bir örgütlenmeye kalkışan aktivist bir grubun hikayesini çok beğeneceksiniz.

Başrol Oyuncuları: Nahuel Perez Biscayart,Arnaud Valois

Yönetmen : Robin Campillo

Imdb Puanı : 7.7

ANNE



Filmin yönetmeninin bu film için söylediği söz şu : ''Film bittiğinde,benden nefret edeceksiniz'' o yüzden bu film ile ilgili bilgi vermeyeceğim ve kesinlikle izleyip filmin sonunda duygularınızı yorum kısmında görmek istiyorum

Başrol Oyuncuları : Jennifer Lawrence,Javier Bardem

Yönetmen : Darren Aranofsky

Imdb Puanı : 6.6

LOGAN



2017 yılında gösterime giren filmleri size sunduğum listenin ilk bölümünü ''Logan'' filmi ile bitiriyorum.Hugh Jackman'ın belki de en iyi performanslarından biri olan film,fantastik ve bilim-kurgu hayranları için mutlaka izlemesi gereken yapımlardan.

Başrol Oyuncuları:Hugh Jackmann,Dafne Keen

Yönetmen: James Mangold

Imdb Puanı: 8.2



2.Bölümde görüşmek üzere.Sağlıcakla Kalın.

4 Yorumlar

  1. Bir kaçını izledim bende katılıyorum asla pişman olunmayacak filmler
    Tanıtım için editöre teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerlerine de göz atmanızı öneririm.İyi Seyirler Diliyorum.

      Sil
  2. BPM'yi izlemek istiyorum. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusu ilgi çekici.İzlediğinize pişman olmayacaksınız.Teşekkürlerimi sunuyor,iyi seyirler diliyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski