Gündemi yakından takip eden hemen hemen herkesin karşısına çıkan dizi ''Mucize Doktor'' başarılı bir uyarlama mı ?

Aslında yurt dışı üzerinden uyarlama konusunda biraz başarısız buluyorum sektörümüzü.Genelde bizim çok tutan projelerimiz,kendi yazarlarımızın unutulmaz eserlerinin uyarlamalarından oluyor.
Aşk-ı Memnu,Yaprak Dökümü gibi büyük reytingler kazanan dizilerin çıkış noktaları hep bu doğrultuda olmuştur.



Mucize Doktor konusuna gelirsek eğer,bence beklentilerin çok üstünde bir performans sergilediler.İlk açıklandığında oyuncu kadrosunu, Amerika kanallarında zirvede olan bir proje için yetersiz bulsam da beni yanıltmalarına sevindim.

Amerika üzerinden bir uyarlama olduğunu düşünse bile çoğu insan aslında dizinin çıkış ülkesi Kore.
Güney Kore'de inanılmaz bir ilgi ile izlenince,David Shore projeyi hemen Amerika'ya uyarlıyor.
Amerika'nın dünya üzerinde olan etkisinin büyüklüğü sebebi ile proje,Amerika'dan çıkmış gibi gözüküyor.

Başrol oyuncusu Freddie Highmore'a Altın Küre ödülünü de kazandırmayı başarabilmiş.''Good Doctor'' adı ile dünyaya kendini tanıtan proje bizde ''Mucize Doktor'' ismiyle yayınlanmaya başladı.
Amerika versiyonun tüm bölümlerini izlemesem bile,ilgi gören bir proje olduğu çok belliydi.

Umarım dizinin ana temasının dışına çıkmadan,işin içine aşk,entrika gibi olguları olağanın dışında bol miktarda kullanmadan finale kadar gidebilirler.Şu ana kadar gayet iyi bir uyarlama ve normalin çok üstünde bir oyunculuk performansı koyuyorlar.

Amerika versiyonuna göz atmak isteyen olursa alta fragmanı bırakıyorum.Yok hayır ben tamamen bir uyarlama olduğunu düşünmeden izlemek istiyorum diyenler,''Perşembe-Fox Tv'' üzerinden izlemeye devam etsinler.





Fotoğraf Kaynağı:https://www.fox.com.tr

Yorum Bırakmak İster Misin ?

Daha yeni Daha eski